Verzending & Levering
- Verzendkosten
- Logistieke partner
- Verzendproces
- Levertijden
- Bestelling volgen
- Pakket afhalen
- Foutieve levering
1. Verzendkosten
Over onze producten in Nederland berekenen wij geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 50,00 (anders € 7,95). Voor landen waar een 1 achter staat berekenen we geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 150,00 (anders € 9,95). Voor landen waar een 2 achter staat zijn de kosten € 25,00 per zending. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor uw eigen rekening. LET OP: Verzendkosten op onze SALE producten zijn voor eigen rekening. Wanneer u de volledige bestelling retourneert ontvangt u de verzendkosten terug.
Land | Levertijd | Prijs |
Australie 2 | 8-12 | € 25,00 |
Belgie 1 | 2-3 | € 9,95* |
Canada 2 | 6-9 | € 25,00 |
Denemarken 1 | 3-6 | € 9,95* |
Duitsland 1 | 2-4 | € 9,95* |
Frankrijk 1 | 2-4 | € 9,95* |
Ierland 2 | 5-6 | € 25,00 |
Italie 1 | 4-6 | € 9,95* |
Luxemburg 1 | 2-3 | € 9,95* |
Nederland | 1-2*** | € 7,25** |
Oekraine 2 | 5-8 | € 25,00 |
Polen 1 | 4-6 | € 9,95* |
Portugal 1 | 5-7 | € 9,95* |
Spanje 1 | 5-7 | € 9,95* |
Verenigd Koninkrijk 2 | 3-5 | € 25,00 |
Verenigde Staten 2 | 6-9 | € 25,00 |
Zwitserland 2 | 3-5 | € 25,00 |
*Bestellingen < € 150,00 of SALE
**Bestellingen < € 50,00 of SALE
***Streven is voor 16:00 uur besteld volgende dag in huis (van ma-vrij)
2. Logistieke partner
De verzending in Nederland wordt verzorgd door PostNL. Retourzendingen kunt u afgeven bij een PostNL-punt naar keuze.
3. Verzendproces
Het verzendproces van Taft Shoes verloopt via de onderstaande stappen:
- Uw bestelling wordt bij elkaar gezocht in onze winkel;
- Uw bestelling wordt samen met andere bestellingen door PostNL naar een PostNL sorteercentrum gebracht;
- Uw bestelling wordt door PostNL bezorgd op het door u opgegeven verzendadres. Dit kan bij uw thuis zijn (of buren) of een aangegeven PostNL-punt (deze werkt nu niet, daar wordt aangewerkt) om uw bestelling zelf af te halen.
- Track & Trace
Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een PostNL Track & Trace-code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL. Werkt de link niet? Neem dan contact met ons op via +31 (0)20 659 3444 of mail ons.
- Bezorgpogingen
- De bezorger van PostNL levert de bestelling op het afleveradres af. Wanneer u de bestelling op dat moment niet aan kunt nemen, kunt u de bestelling bij een PostNL-punt ophalen.
- De bestelling bewaart PostNL 7 dagen na de eerste bezorgdag. Na deze 7 dagen wordt uw bestelling als geannuleerd beschouwd.
4. Levertijden
Wij streven voor 16:00 besteld de volgende dag in huis (Levertijd 1 tot 2 werkdagen). In sommige gevallen kan het voorkomen dat het niet lukt, vanwege drukte bij POSTNL of bij bestellingen dan twee of meer artikelen. Het mag in ieder geval niet langer duren dan zeven werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u ons bellen op nummer +31 (0)20 6593444 of stuur ons een e-mail.
5. Bestelling volgen
Zodra uw bestelling verstuurd is ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code. Bestellingen in het weekend worden verwerkt op maandag.
6. Pakket afhalen
U kunt ook uw bestelling gratis afhalen in een van onze winkels. In sommige gevallen kan dit langer duren dan wanneer u het thuis laat bezorgen. Wilt u de schoenen dezelfde dag ophalen dan zou ik u eerst adviseren om ons te bellen (020-6593444) of te mailen .
7. Foutieve levering
In ons magazijn proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan desondanks gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat, kleur of artikel naar u verzenden.
Wanneer u artikel(en) in de verkeerde maat, kleur en/of artikel heeft ontvangen, kunt u het beste zo snel mogelijk contact op nemen met onze klantenservice via mail of via nummer +31 (0)20 659 34 44.