Klantenservice
Taft Shoes wil graag de juiste service aanbieden
Heeft u een vraag, op- en/of aanmerking, klacht of leuk nieuws? Dan kunt u ons bereiken via nummer +31 (0)20 659 34 44 of per e-mail: klantenservice@taft.nl.
Onze service
GRATIS RETOURNEREN (vanaf € 200,-)
U kunt gratis retourneren bij online bestellingen vanaf € 200,00 (dit geldt alleen in Nederland). Wilt u de schoenen retourneren? Mail naar klantenservice@taft.nl dat u uw schoenen wilt retourneren, vermeldt daarbij uw ordernummer en wij maken voor u een retourlabel aan. Dit geldt alleen wanneer u de totale order naar ons retourneert of het bedrag van de schoen is € 200,00 of hoger.
Omruilen
Wilt u een maat kleiner, groter of wilt u toch liever een ander model? Geen probleem, u kunt eenmalig een retourlabel aanvragen zodat u ze gratis kunt retourneren (Alleen in Nederland mogelijk en bij een aankoopbedrag van minimaal € 50,00). Mail naar klantenservice@taft.nl met het verzoek dat u uw schoenen wilt omruilen. Vermeldt daarbij het artikelnummer, maat en ordernummer. Mocht de maat of schoen er niet meer zijn dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
Retourneren is gratis in de Taft winkels
Mocht uw aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kunt u deze gratis terugbrengen naar een van onze winkels. U kunt uw retourartikel ook afleveren bij een PostNL of DHL Parcelshop. Deze kosten zijn wel voor eigen rekening, tenzij er sprake is van beschadiging of een verkeerde levering. Mocht u een product in de SALE retourneren dan ontvangt u wel uw verzendkosten terug die u de eerste keer betaald heeft om het naar u toe te zenden. U moet dan wel de totale order retourneren.
30 dagen bedenktijd
Taft Shoes hanteert een bedenktijd van 30 dagen (let op: geldt uitsluitend voor accessoires en schoenen). Zo kunt u op uw gemak passen, bekijken en beoordelen. Mocht de aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kunt u deze op eigen kosten retourneren op voorwaarde dat het artikel ongedragen en in originele staat is en is voorzien van de originele labels en etiketten.
Ons streven is, Voor 16:00 uur besteld, is morgen in huis
Bestelt u voor 16:00 uur dan kunnen we bijna alle artikelen de volgende werkdag bezorgen, waar en wanneer u wilt. Ruim 90% van de artikelen is direct uit voorraad leverbaar.
Betaal zoals u wilt
U betaalt bij Taft Shoes in onze beveiligde omgeving. Er zijn hiervoor verschillende mogelijkheden: betalen kan met iDEAL, Creditcard, VISA, MasterCard, PayPal, Mister Cash, VVV Cadeaukaart of Fashioncheque (LET OP Vanwege de nieuwe wetgeving Wwft is een online transactie met een VVV Cadeaukaart & Fashioncheque gelimiteerd tot €50, de rest moet dan met een andere betaalmethode betaald worden).
Betalen in de winkel
In onze winkel kunt u betalen met PIN, Cash, Creditcard, American Express, VISA, MasterCard, VVV Cadeaukaart, VVV-bonnen of Fashioncheque. U kunt ook cadeaubonnen bij ons kopen.
U bepaalt waar en wanneer wij bezorgen
U bepaalt zelf wanneer en waar de bestelling bezorgd wordt: thuis of op een ander adres. Het is ook mogelijk om de schoenen op te halen in één van onze winkels. In sommige gevallen kan dit langer duren dan wanneer u het thuis laat bezorgen. Wilt u de schoenen dezelfde dag ophalen dan zou ik u eerst adviseren om ons te bellen (020-6593444) of te mailen (klantenservice@taft.nl).
Bezorgen via POSTNL
Over onze producten in Nederland berekenen wij geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 50,00 (anders € 7,95). Voor landen waar een 1 achter staat berekenen we geen verzendkosten vanaf een aankoopbedrag van € 150,00 (anders € 9,95). Voor landen waar een 2 achter staat zijn de kosten € 25,00 per zending. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor uw eigen rekening. LET OP: Verzendkosten op onze SALE producten zijn voor eigen rekening. Wanneer u de volledige bestelling retourneert ontvangt u de verzendkosten terug. Voor meer informatie ga naar Verzending & Levering.